Osobní rozvoj lídra
na objednávku
2 dny, 16 výukových hodin, kurz akreditován MŠMT jako DVPP
Cíl kurzu
- lepší porozumění a poznání sebe sama a toho, jak působím na druhé lidi, eliminace chyb při posuzování spolupracovníků, díky tomu jejich lepší poznávání a hodnocení, vlastní posouzení úrovně klíčových manažerských kompetencí a schopnost zaměřit svůj další rozvoj na ty stránky osobnosti, které ještě nedosahují požadované úrovně
- znalost silných a slabých stránek dle kompetenčního modelu lídra/ředitele školy, aktivní práce na vlastním rozvoji díky individuálnímu koučinku
- posílení zralosti osobnosti, sebepoznání, nadhledu a charisma i autority osobnosti ředitele školy/zástupce ředitele školy
- získání jednoduchého návodu, jak najít společný jazyk s druhými lidmi a zlepšit mezilidské vztahy se svými kolegy, přáteli a blízkými
Obsah kurzu
Sebepoznání jako elementární předpoklad úspěšné komunikace a budování vztahů s druhými lidmi, poznávání druhých
- vlastní osobnost jako základní komunikační nástroj, zdroje sebepoznání, zdravé sebepojetí, osobní potenciál, kompetenční model ředitele školy, Johari okénko, vlastní hodnota člověka, první dojem, únik od nepříjemných pocitů, práce s prožitky ve vztahu k ostatním
- dosahy sebepoznání do komunikačního chování jedince, poznávání druhých
Typologie osobnosti MBTI a profesní orientace, možnosti jejich využití v osobním rozvoji
- osobnostní typologie MBTI – podstata, dosahy, užitečnost pro vlastní sebepoznání, popis preferencí extroverze-introverze, smysly-intuice, myšlení-cítění, rozhodování-vnímání, kognitivní styly, 16 osobnostních typů a jejich charakteristika, kvadranty, temperamenty a doporučení pro osobní rozvoj, dosahy typologie do práce týmu, interpretace pro zaměstnance, využití informací z typologie pro koučování, v rozvoji kariéry
- kariérové kotvy, profesní typ osobnosti, osobní potenciál, akční plán osobního rozvoje
Kompetenční model manažera
- kompetence a její složky, vyžadované manažerské kompetence, rozvoj manažerských kompetencí, manažerské role a typy
Management osobního rozvoje
- identifikace silných a slabých stránek, možnosti sebeřízení, základní principy koučování, supervize, plánování osobního rozvoje, kladení si postupných cílů a jejich vyhodnocování
Development centre se zpětnou vazbou k výsledkům, vytvoření individuálního plánu osobního rozvoje jako vstupních cílů do koučování
Individuální koučink zaměřený na identifikované rozvojové oblasti ředitele školy/zástupce ředitele
Lektor
Ing. Mgr. Ilona Mičková, PCC
Majitelka, lektorka a konzultantka managementu, profesionální certifikovaný kouč
» více informacíPro více informací o kurzu nás neváhejte kontaktovat:
ilona.mickova@proudaktivit.cz+420 720 402 520